Cele mai sănătoase alimente

117

De multe ori este complicat să ne dăm seama ce alimente sunt cele mai sănătoase.
Un număr mare de alimente sunt atât sănătoase, cât și gustoase. Prin umplerea farfuriei cu fructe, legume, proteine ​​de calitate și alte alimente întregi, veți avea mese care sunt colorate, versatile și potrivite pentru dvs.
Iată 25 de alimente incredibil de sănătoase. Cele mai multe dintre ele sunt și surprinzător de delicioase.
                                               1–6: Fructe și fructe de pădure
Fructele și fructele de pădure sunt printre cele mai populare alimente sănătoase din lume.
Aceste alimente dulci, hrănitoare, sunt foarte ușor de încorporat în dietă dvs., deoarece necesită puțin sau deloc efort pentru preparare.
1. Mere
Merele sunt bogate în fibre, vitamina C și numeroși antioxidanți. Sunt foarte sățioase și fac gustarea perfectă dacă te simți flămând între mese.
2. Avocado
Avocado sunt diferite decât majoritatea fructelor, deoarece sunt încărcate cu grăsimi sănătoase în loc de carbohidrați. Nu numai că sunt cremoase și gustoase, dar și bogate în fibre, potasiu și vitamina C.
3. Banane
Bananele sunt printre cele mai bune surse de potasiu din lume. De asemenea, sunt bogate în vitamina B6 și fibre, precum și convenabile și portabile.
4. Afine
Afinele nu sunt numai delicioase, ci și printre cele mai puternice surse de antioxidanți din lume.
5. Portocale
Portocalele sunt bine cunoscute pentru conținutul lor de vitamina C. Ba mai mult, sunt bogate în fibre și antioxidanți.
6. Căpșuni
Căpșunile sunt foarte nutritive și scăzute atât în ​​carbohidrați, cât și în calorii.
Acestea sunt încărcate cu vitamina C, fibre și mangan și sunt, probabil, printre cele mai delicioase alimente existente.
Alte fructe sănătoase
Alte fructe foarte sănătoase includ cireșe, struguri, grapefruit, kiwi, lămâi , mango, pepeni, măsline, piersici, pere, ananas, prune și zmeură.
7. Ouă
Ouăle sunt printre cele mai hrănitoare alimente de pe planetă.
Au fost demonizate anterior pentru faptul că au un nivel ridicat de colesterol , dar noi studii arată că sunt perfect sigure și sănătoase.
                                                           8–10: Carne
Carnea neprocesată, gătită ușor este unul dintre cele mai hrănitoare alimente pe care le puteți mânca.
8. Vită slabă
Carnea slabă este una dintre cele mai bune surse de proteine ​​existente și încărcată cu fier extrem de biodisponibil. Alegerea porțiunilor grase este în regulă dacă sunteți la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.
9. Pieptul de pui
Pieptul de pui are un conținut scăzut de grăsimi și calorii, dar extrem de bogat în proteine. Este o mare sursă de mulți nutrienți. Din nou, simțiți-vă liber să mâncați porțiuni mai grase de pui dacă nu mâncați atât de mulți carbohidrați.
10. Miel
Miei sunt de obicei hrăniți cu iarbă, iar carnea lor tinde să fie bogată în acizi grași omega-3.
                                                     11-15: nuci și semințe
Deși sunt bogate în grăsimi și calorii, nucile și semințele te pot ajută să slăbești.
Aceste alimente sunt crocante, sățioase și încărcate cu nutrienți importanți de care mulți oameni au deficit, inclusiv magneziul și vitamina E.
De asemenea, nu necesită aproape nicio pregătire, așa că sunt ușor de adăugat la rutină ta.                                                                                                                  11. Migdale
Migdalele sunt o nucă populară încărcată cu vitamina E, antioxidanți, magneziu și fibre. Studiile arată că migdalele te pot ajută să slăbești și să îmbunătățești sănătatea metabolică.
12. Semințe de chia
Semințele de chia sunt printre cele mai dense alimente de pe planetă. Doar 28 de grame conțin 11 grame de fibre și cantități semnificative de magneziu, mangan, calciu și alți nutrienți.
13. Cocos
Nucile de cocos sunt încărcate cu fibre și acizi grași puternici.
14. Nuci Macadamia
Nucile de Macadamia sunt foarte gustoase. Sunt mult mai bogate în grăsimile monosaturate și mai scăzute în acizii grași omega-6 decât majoritatea altor nuci.
15. Nucile
Nucile sunt foarte hrănitoare și încărcate cu fibre și diverse vitamine și minerale.
                                                      16–25: Legume
Legumele sunt printre cele mai concentrate surse de nutrienți din lume.
Există o mare varietate disponibilă și cel mai bine este să mâncați multe tipuri diferite în fiecare zi.
16. Sparanghel
Sparanghelul este o legumă populară. Este scăzut atât în ​​carbohidrați, cât și în calorii, dar încărcat cu vitamina K.
17. Ardei gras
Ardeii grași vin în mai multe culori, inclusiv roșu, galben și verde. Ei sunt crocanți și dulci, precum și o mare sursă de antioxidanți și vitamina C .
18. Broccoli
Broccoli este o legumă cruciferă care are un gust minunat atât crud, cât și gătit. Este o sursă excelentă de fibre și vitamine C și K și conține o cantitate decentă de proteine ​​în comparație cu alte legume.                                                                      19. Morcovii
Morcovii sunt o legumă populară rădăcinoasă. Sunt extrem de crocanți și încărcați cu nutrienți precum fibre și vitamina K. Morcovii sunt, de asemenea, foarte bogați în antioxidanți ai carotenului, care au numeroase beneficii.
20. Conopidă
Conopidă este o legumă cruciferă foarte versatilă. Poate fi folosită pentru a prepară o multitudine de feluri de mâncare sănătoase – și, de asemenea, are un gust bun.
21. Castraveți
Castraveții sunt una dintre cele mai populare legume din lume. Sunt foarte scăzute atât în ​​carbohidrați, cât și în calorii, constând în mare parte din apă. Cu toate acestea, conțin o serie de nutrienți în cantități mici, inclusiv vitamina K.
22. Usturoiul
Usturoiul este incredibil de sănătos. Conține compuși bioactivi organosulfuri care au efecte biologice puternice, inclusiv funcția imunitară îmbunătățită.
23. Varză Kale
Kale a devenit din ce în ce mai populară, deoarece este incredibil de bogată în fibre, vitamine C și K și o serie de alți nutrienți.
24. Ceapă
Ceapă are o aromă foarte puternică și este foarte populară în multe rețete. Acestea conțin o serie de compuși bioactivi despre care se crede că au beneficii pentru sănătate.
25. Roșii
Roșiile sunt clasificate de obicei că legume, deși tehnic sunt un fruct. Sunt gustoase și încărcate cu nutrienți precum potasiul și vitamina C.
Mai multe legume sănătoase
Majoritatea legumelor sunt foarte sănătoase. Altele demne de menționat includ anghinare, varză de Bruxelles , varză, țelină, vinete, praz, salată, ciuperci, ridichi, dovlecei, napi și dovlecei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.